شروع به کار بلاگ سپنتانیل
logo

شروع به کار بلاگ سپنتانیل

لوگوی سپنتانیل

سپنتانیل؛

همراهان سلام؛

با توجه به محدودیت‌های حال حاضر شبکه‌های اجتماعی در ایران بر آن شدیم در راستای اهداف ما و افزایش اطلاعات مشتریان و همکاران عزیر بلاگ سپنتانیل را راه‌اندازی کنیم.

مهم‌ترین اهداف بلاگ سپنتانیل عبارت است ار:

  • معرفی محصولات جدید سپنتانیل
  • آموزش و بررسی محصولات موجود در سایت
  • مقایسه محصولات موجود در بازار ایران جهت افزایش آگاهی مشتری
  • کمک به مشتریان جهت انتخاب محصولات بر اساس نیاز خود

سایر امکانات سایت:

در سایت سپنتانیل می‌توانید همراه با خرید، آموزش‌ها و بررسی‌های تخصصی ما را نیز مشاهده کنید. در اینجا ما به شما کمک می‌کنیم بهترین خرید خود را انجام دهید و از کلیه امکانات و قابلیت‌های خرید خود مطلع شوید. هم‌چنین با استفاده از فیلترهای موجود در سایت اجناسی را متناسب با نیاز شماست را به نمایش می‌دهیم. علاوه بر این با استفاده از بخش مقایسه سایت می‌توانید دو یا چند محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و محصولی که بیش‌تر نیاز شما را مرتفع می‌کند را بیابید.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص محصول یا نحوه دریافت سفارش در بخش نظرات سایت درج کنید. با این کار، هم ما را جهت ارائه خدمات بهتر راهنمایی می‌کنید هم سایر مشتریان را برای استفاده از خدمات ما. پس فراموش نکنید نظرات شما برای ما مهم است.

هم‌چنین در بخش چت سایت می‌توانید سوالات خود را از بین سوالات موجود انتخاب کنید. اگر سوال دیگری دارید می‌توانید از طریق چت، سوال خود را از بخش پشتیبانی بپرسید. در صورتی که خارج از ساعت کاری بخش پشتیبانی سوالی داشتید یا در زمانی که پشتیبان در دسترس نباشید با درج شماره تماس خود فقط منتظر بمانید تا از پشتیبانی سایت با شما تماس حاصل شود.

در بخش فرایند ارسال سفارش نیز می‌توانید فرآیند خرید و ارسال سفارشات در سایت را مشاهده کنید.

امید است با همراهی شما عزیزان بتوانیم بهترین خدمات را برایتان فراهم کنید. نظرات شما باعث دلگرمی و بهبود کار ماست.

با احترام

سپنتانیل

sepantanail.com

اینستاگرام سپنتانیل